onsdag 30. desember 2009

Julaften - Familiemiddag, pakker og MASSE kos!

Julaften var KJEMPEKOS! Først var vi på grava til bestefar og tente mange lys, og deretter gikk vi til mi eldste søster og hennes familie. Fikk skikkeli saftig kalkun med masse tilbehør. Maten var rett og slett FANTASTISK! (Og ja vi pleier alltid ha kalkun på jul, noe jeg trodde var veldigvanlig, men tydeligvis ikke :p ). Til dessert var det riskrem. Nå er ikke jeg så gla i det, men de andre likte det veldig godt, så det var kos =) Hadde på meg min blå paljettkjole, men utover kvelden begynte de skrape veldig, så jeg og niesa mi byttet kjoler underveis :p MYE mer behagelig!

Det var MANGE pakker under treet i år! Jeg fikk blant annet en nydelig ring av hvitt gull med diamant av min kjære Andreas, og ullundertøy, superundertøy ( til jeg skal på ski...noe jeg prøver å drøye så lenge som mulig) :p , Lancome mascara, Clarins fuktighetskrem (som btw var KJEMPEGOD), smykke, armbånd, en utrolig flott sminkeboks av ei venninne, tights, penger, bukse, DVD`er... Ja, det var det! Så nå er det bare å få alt med seg til Oslo igjen :p Det er en utfordring i seg selv! Men hadde jo med kjempemange gaver selv, så får sikkert plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar