onsdag 23. desember 2009

Nå nærmer det seg jul! =D

Ikke skrevet på noen dager, så får ta igjen litt nå =)

Har endelig kommet hjem til kristiansand! Har hentet kjolen min på Agape, og har fått bestilt bunad som jeg har ønsket meg LENGE LENGE! Men dyrt er det MILDT sagt; kom på 34000 kr, og da har jeg ikke kjøpt alt det nødvendige! Men men da har jeg et festantrekk til nesten enhver anledning =) Bestilte denne typen;


Var den jeg synes var finest =)


På mandag fikk jeg besøk av min kjære (som nå er i Arendal), så vi gikk å tuslet litt i byen, og deretter gikk vi på Egon og spiste en god biff-middag. Vi bestilte fløtegratinerte poteter til, men fikk bakt potet, og begge tenkte bare ; "ÅH HERREGUD... vi kan ikke ut å spise mer! Alltid noe galt!" Maten ble kald mens vi ventet, så da ho kom sa vi ifra, og ho tilbød å sette de i varmeskap. Så vi fikk heldigvis varm mat =p Men NAM så godt! Og til dessert bestilte jeg oreo dream med is, og han sjokolade fondue med jordbærsaus (er det slik det skrives??) KJEMPEKOS <3


I dag har jeg fått pyntet juletreet her hjemme, og vi hadde hele familien over på grøt! JEG FIKK IKKE MANDEL (som vanlig) =p Skuff... men er så mange unger her, så mamma kjøpte inn ekstra marsipanstenger til barna....og jeg ble fortsatt beregna som "barn" hihi =p

Tenk at i morgen er det jul! Gleder meg til å sitte å se på gode gamle tradisjonelle julefilmer. Tre nøtter til askepott er et MUST! Skal på julefrokost hos mi søster (dvs om vi kommer opp bakken med bilen). Gleder meg!

HAR ENDELIG FÅTT MEG SPOTIFY! Herregud så genialt! Blitt avhengig av det der nå!
Egentlig må man vel ha invitasjoner for å bruke det (har jeg hvertfall blitt fortalt), men mottok denne linken; http://spotify.mikromann.net/ som forklarer hvordan man går frem =) ENJOY!

Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar