fredag 11. desember 2009

Au au Au!!!!

For ca ett år siden hadde vi noe lab-greier på instituttet (universitetet), hvor faglærer stakk oss i handa (skulle måle no kolesterol eller liknende), men siden den gang har jeg alltid hatt en liten blodblemme der ho stakk, og det kjennes ut som om det er NÅL inni. Gjør kjempevondt å ta på den, og i går var den plutselig veldig veldig øm fordi den var under så trykk, så jeg kjøpte en kanyle og stakk hull på den i håp om at den forsvant, men neida. Blødde bare en hel del... Ble LITT mindre, men ikke mye, og stikkinga er der fortsatt =( Og i dag begynte jeg sånn helt uten videre å blø igjen... skjønner ingenting!

ÈN ting er hvertfall klart,skal ikke la noen faglærere/veiledere stikke meg noen gang igjen! Irriterende å ha sånn lite rødt merke på fingern + følelse av nål inni den konstant.

I går gjorde jeg og Andreas rent hele leiligheten, så nå er det klart til jentene kommer på besøk =) Og har jo noe bakverk å tilby dem oxo (Wow!!)

I DAG ER FORRESTEN LØNNINGSDAG!!!! Det skal jeg love deg trengtes sårt nå etter all julegaveshoppingen!

Sitter også å grubler på om jeg skal bli blondine igjen eller fortsette som brunette... Hva syns du?





Men nå skal jeg avgårde og levere registrering om praksisplass til neste år =)

Klem

3 kommentarer:

  1. Søt som blond, men sexy som brunette ;-p

    SvarSlett
  2. Kan du ikke si litt om julegavetips? Jeg sliter der! Hva har du handlet?

    SvarSlett
  3. Anonym; takk =p

    Annina; oi... ska innrømme jeg har slitt litt med julegavene da! Men kan da prøve..

    SvarSlett