mandag 14. desember 2009

2 x jobb!

Idag er en hektisk dag, skal jeg si dere! Kom for ikke alt for lenge siden hjem fra 8 timer jobbing i jobb 1, og direkte over på jobb 2, men måtte allerede ta pause for å få meg no mat før jeg starter! SULTEN!

Er kjempehektisk for tiden på apoteket, og stresser litt med å bli ferdig med arbeidsoppgavene mine i jobb nr 2 før jul, men skal nok klare det!

Idag snør det forresten =D Men er samtidig SPEILGLATT fordi det regnte rett før snøen kom,så er jo islag under snøen. Tok på meg mine digre (ikke fullt så fine) emu-sko fordi de er så brede at jeg holder mer balanse på isen =p Ligner på bambi på isen om ikke!

Fikk forresten gavekortet i dag fra Friday`s...400 kr. Ikke stort i forhold til hva vi betalte for den middagen, og fortsatt litt skeptisk til å dra dit igjen, men vi får da prøve... Bare vente en stund, så vi er sikre på at de er kommet inn i GODE rutiner =p (Huff som jeg klager...men var virkelig forferdelig! Og det var ikke bare vårt bord som klagde skal jeg love dere)

Ser det er fler og fler folk som leser bloggen min =) KOSLIG! Men KJEMPEHYGGELIG å motta kommentarer oxo ;)

Klem <3

1 kommentar:

  1. 2 jobber? Du må ikke slite deg for mye ut nå da!

    SvarSlett