fredag 18. desember 2009

Stressa?! JA =p Mye tyverier?! JA!!!!

Oi oi... jobbet i dag til kl 18.00, og har bestilt en parfyme i julegave til den ene bestevenninna mi... problemet er at jeg reiser i MORGEN TIDLIG; og posten er ikke åpen før vi drar til sørlandet! Iiik!

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men skal prøve ringe de i morgen og be de sende den til kristiansand. Håper de kan hjelpe meg =/

Fy søren så kaldt det er ute nå! Er gla jeg har kuldekrem i hus...hjalp MYE å ha den på før jeg gikk ut i kulda. Ble rød, men ikke så rød som med uten =p

Skal si det er mange tyver der ute nå i juletiden...senest i dag fikk jeg tatt 2 stk! Skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke bare kan skaffe seg en egen jobb som andre VANLIGE folk gjør, tjene sine egne penger, og deretter kjøpe det de ønsker! Skulle da ikke være så vanskelig det?! Nei, tyver har jeg INGENTING til overs for! Har jo selv hatt innbrudd i boden 2 ganger på 1 mnd. Hadde jeg funnet de krypene, hadde jeg seriøst klikka på dem! Her er vi noen ærlige studenter, som jobber og tjener og betaler for tingene våre, så tror de de bare kan klippe opp låsen og ta det de har lyst på?! MAKAN! Skulle kappa av de henda! Er det bare jeg/vi som er max uheldige?

Jaja i morgen reiser jeg og samboeren sørover, hver til våre familier.... juleferie <3 Skal bli så utrolig deilig å bare komme hjem, slappe av, være med venner og familie, stresse ned og bare KOSE seg! Lurer på om jeg får med meg alle gavene hjem..hmmm =)

Nei, nå får jeg gå å pakke! Se om alt får plass... spennende spennende! Btw...noen som har tips til hvor man kan få tak i ei god/fin vinterjakke/kåpe?

Klem <3

1 kommentar:

  1. Nei har kun hatt ett innbrudd jeg, men helt enig; kapp av dem hendene. Idioter.

    Du får ha en riktig fin juleferie og god jul :)

    SvarSlett