tirsdag 1. desember 2009

Ånei.... !!!

Bah i dag hadde jeg eksamen i STK1000 (statistikk). Gikk ikke så kjempebra, men så skal det jo sies at jeg ikke har hatt så mye tid til å lese på den heller; har hatt FRM3010 å konsentrere meg om! Var en som fikk epileptisk anfall/stressanfall rett før eksamen... Huff så skikkelig fælt ut =/ Synes virkelig synd på vedkomende! Han fikk selvfølgelig ikke tatt eksamen, bare hosjet bort til legen...

Etter eksamen var det innom FI og deretter trening. Èn ting skal sies; er DIGG å trene tidlig for da er ca alle maskinene ledige og er max 2-3 stk til i rommet... DIGG DIGG!

Ellers har jeg vært i byen og handla litt julegaver. Mangler bare min kjære, pappa og to bestevenninnger nå, så er jeg DONE! Er alltid like vanskelig å finne gave til typen syns jeg. Spesielt når jeg føler han har alt han ønsker og trenger. Men men FINNER NOK NOE ;)

Huff det gjør fortsatt veldig vondt der stingene sitter (hvor jeg fjernet visdomstanna)...spes det ene stedet (sydd på flere steder). Ikke gjør det noe bedre at jeg er blidere enn aldri før, så strekker jo enormt på stingene... sikkert derfor det gjør så vondt oxo!

Satt opp det falske juletreet nå, og spent og ivrig på å pynte det, finner jeg ut at HALVE lysgreiene IKKE funker. Tror det er bare den ene pæra (åsså stopper det etter der pga strømmen kommer ikke videre ell no sånn...ELEKTRIKER er jeg ikke men...)...SURT er det! Så får ikke pynta det i dag... Må vel ta en IKEA tur snart å kjøpe nye da. HÅPLØST å prøve reparere denne.

Oh....glemte si; Var innom expert i dag (igjen) og TA-DA .... HP hadde faktisk KLART å finne ut av feilen de hadde gjort. Det vil si jeg nå (etter over 3 mnd) faktisk FÅR pengene mine tilbake (skulle tatt 2-3 uker). Makan til rot de hadde stelt i stand! Men hadde en fra expert som hjalp meg gjennom det hele og kjefta på de o.l, så det ordnet seg! Takk!!!!!!

Klem <3

3 kommentarer:

  1. Lykke til med å fjerne stingene :-)

    SvarSlett
  2. Praktfull KATRINE............

    SvarSlett
  3. Hehe Anonym = Joan?? :p

    SvarSlett