fredag 11. desember 2009

Julegave-tips!

Fikk en etterspørsel om tips til julegaver, så her kommer mine tanker og idèer rundt dette temaet.

Til kjæresten; Dette er som oftest den dyreste gaven av alle, og den som er VIKTIGST at den andre blir fornøyd med (synes hvertfall jeg). Det jeg tenker er greier/fine gaver er blant annet
- parfyme (som er nokså standard)
- klær
- har han ikke klokke, så er jo dette både nyttig og fin gave
- Reise for deg og han til f.eks et av favorittstedene hans eller f.eks en fotballkamp i england (men dette er som oftest VELDIG dyrt)
- Belte
- Scrapbook (personlig gave er en ting som alltid vil bli prissatt)
- CD/DVD/BlueRay
- Wii
- PS3
- Spill til spillkonsoller vedkommende har fra før
- Dataspill
- Er han geek, så et eller annet til dataen =p
- Hudpleieprodukter
- Har han en spesiell hobby, så kjøp noe til den

Til mor;
- ei god bok om hun liker lese
- Ting til huset/hjemmet
- Spa
- Gavekort på middag for to
- Klær
- Parfyme
- Smykke
- Øreringer
- Digital fotoramme

Til far;
- Vinflaske
- Gavekort på middag for to
- Verktøy (dette er alltid et ess for min far hvertfall =p )
- Klær
- Parfyme
- Hudpleieprodukter (menn trenger også dette!)

Til venninner;
- Ansiktskremer
- Sminke
- Kroppspleie generelt
- Klær
- Smykker
- Øreringer
- Bøker
- Parfymer
- Pyntegjenstander
- CD / DVD / BlueRay
- Veske


Håper dette hjalp noe =) Kan adde på litt mer underveis, men akkurat nå står det helt still for meg =p

Klem <3

3 kommentarer:

  1. gode forslag! selv har jeg bare litt av gaven til kjæresten min igjen + til tanten min :)

    SvarSlett
  2. Det hjalp meg :)

    SvarSlett
  3. takk takk =) Er så lite oppfinnsom selv i grunnen... stresset veldig med julegave til min kjære, men fant endel til slutt =)

    SvarSlett