lørdag 12. desember 2009

IIIK! Bankkortet mitt!

Skulle shoppe litt mer julegaver i dag og da fant jeg plutselig ut at kortet mitt var BORTE!!! Jeg tenkte; ok har sikkert glemt det hjemme, men nå har både jeg og samboeren min endevendt huset og det er ingen kort å finne. Brukte det senest i går, og husker jeg la det i vesken etterpå, men lukket ikke vesken, så mulig det har vært en langfingret fyr som har stukket handa nedi og tatt den... Jeg vet ikke, men borte er det hvertfall! KRISE!! Åsså nå i juletider å greier... skulle jo bestille bussbillett hjem, handle siste lille rest av gaver o.l.

STRESS!!!

Men men...Var kjempekos å ha jentegjengen på besøk i går...satt å snakket til langt på kveld. Hadde MYE å ta igjen =) Mintsjokoladene slo skikkelig an skal jeg si dere! Hehe tror nesten jeg må lage en boks til. Leste også Regines blogg igår...fikk helt tårer i øynene av hennes siste poster.. Så utrolig trist! =(

Var på jobb i dag; noen kollegaer syke, så var svært få på jobb til å starte med, men vi fikk ringt opp noen så vi ble flere etterhvert! MANGE kunder i dag... At folk har fått lønning merkes godt, ja!

Nå har vi bestilt pizza fra Peppes... Filmdeal; Hangover.
Er det noen som IKKE har sett den filmen sier jeg bare;LØP OG KJØP!!! Aldri ledd så mye som på den filmen. Helt utrolig god humor synes jeg!

1 kommentar:

  1. kjipt å miste bankkortet no i desse juletider.

    Men fint du klarte å snu på situasjonen.

    Filmen hangover er dritbra.

    SvarSlett