onsdag 9. desember 2009

Julebakst i full gang...

Ja, nå har vi lagd både sirupssnipper (JEG kaller det det, men Andreas og diverse andre mener det ikke heter det, så hva det EGENTLIG heter aner jeg ikke... er hvertfall sirup oppi :p ), kakemenn og noe jeg ALDRI har lagd før; Mintkonfekt med sjokoladeovertrekk!


Var jammen ikke lett å lage de mintgreiene, mye gris med sjokoladen...Enten var sjokoladen for rennende ell for hard. Men fikk det da til til slutt =)

Ellers i dag har jeg kun vært på jobb, tatt litt oppvask og slappet av =)
I går ble jeg ferdig med nesten alle julegavene (WEEE!!!), så nå kan jeg slappe litt av før jul. Ble til slutt 7 ulike poser fulle med julegaver! Er det noe jeg elsker så er det å gi andre gaver; det vil si om jeg VET hva de ønsker seg/trenger og jeg har peng til å handle det =p Har skrevet ferdig alle julekortene mine også...nesten! Fikk også svar på klagen vi sendte til Friday`s etter lørdagens max uheldige middagskos... De beklagde veldig og det skulle selvfølgelig ikke være slik, og de ville gjerne sende gavekort så vi kunne komme og spise der igjen, så de virkelig kan vise hva Friday`s egentlig kan klare. Så blir spennende å se hvordan det går neste gang =p Var i hvertfall veldig hyggelig tilbakemelding, og han skulle gjennomgå rutinene så disse tinga ble forbedret. GOOD =D Gleder meg til neste gang!

Og i dag fikk jeg vedtak fra lånekassen; omgjørelse av lån til stipend etter bestått eksamen. Weeee!! Nå venter jeg bare på svar fra statistikk eksamen,og levere søknad om praksisplass til neste høst, så kan jeg forhåpentligvis puste lettet ut!

Til fredag kommer jentan mine <3 Gleder meg masse! Men mye husrengjøring må til før den tid =p

Klem =)

1 kommentar: