lørdag 30. januar 2010

Velkommen til verden, lille Mathias =D

Mi søster fødte i natt lille, søte Mathias! =D Det rant inn meldinger i 3 tiden i natt, både mms og sms`er, og mms`ene har ikke stoppet utover dagen! Har gledet meg lenge nå til lille Mathias skulle komme til verden. Endelig tante igjen! Lenge siden sist ;p



Har hatt kjempelyst til å bare dra hjem i dag for å se den lille, men blir for dyrt og tar for lang tid bare for en dag =( Men skal ned i midten av februar en uke dersom jeg får fri en jobbedag, så da skal jeg hjem og KOSE meg! Og øvekjøre litt…. Hihi =)


Ellers er det ikke så mye nytt som skjer… Har hatt fri fredag, i dag, har fri i morgen og mandag! Tirsdag skal jeg øvekjøre igjen! Både gleder og gruer meg til det!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig søt :D Gratulerer som tante!

    SvarSlett
  2. Takk =D Er kjempestolt!

    SvarSlett
  3. Gratulerer som nybakt Tante, Katrinemor:D
    Helt herlig gutt :)

    SvarSlett
  4. hehe jaaaa får lyst på selv (med en av og på knapp vel å merke) :p

    SvarSlett
  5. gratulerer Katrine!!! Han var bare helt nydelig!!!:)

    SvarSlett