søndag 31. januar 2010

Deilig 3-retters av min kjære!

I dag fikk jeg servert en deilig 3 retters meny av Andreas, og GUD hvor godt det var! Prøvd å ta bilder for å dokumentere, men det smakte 10 x bedre enn hva bildene viser! NAMME!!!




Til forrett fikk jeg; Hvitløksgratinerte reker og krepshaler med nystekt baguett




Til hovedrett; Indrefilet av storfe, bakt potet med ost,mais og rømme (med salt, pepper og lime), minigulrøtter, champignong og sølvløk med en god saus av litt fløte, stekesjy og champagne.


Til dessert; Hjemmelaget creme bruleè med vaniljeis og hvit sjokoladepynt



Til drikke hadde vi vann og champagne! Høres middagen fristende ut? NAM!!! Det var den… Aldri vært så mett før da! Skal si kjæresten min har kokke-kunnskaper asså! Veldig imponert!

Den lille luringen prøvde kaste meg ut i snøhaug da vi var å handlet i dag! Jeg grep godt tak i snøfonna og kastet oppover og TRODDE jeg traff han…men i etterkant fikk jeg høre det var et misslykket forsøk =( Hehe fy søren så kaldt det er her i oslo nå asså! Var kjemperød på ørene og i ansiktet, så måtte ta hetta på ettersom jeg glemte lua hjemme. Håret mitt lå spredd utover hele lua, på oversiden,sidene og nede, så Andreas lo godt av ”trollet” sitt som han kalte meg da =p (pssst… fikk dradd ned håret fra hetta før han tok bildebeviset =p).



Hehe… vært en veldig spennende og artig dag! FORNØYD!!!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt dag!! skal si han behandler deg pent! ikke feil med en mann som kan lage mat. siste bildet der av deg var forresten helt nydelig:) klem fra meg

    SvarSlett
  3. Slettet det ene innlegget siden det kom inn to av nesten samme ;p hehe ja var mektig imponert asså! Skal si han brukte tid og krefter på det også =D

    Hehe takk vennen =D

    SvarSlett