søndag 8. november 2009

Mitt første innlegg....

Ble inspirert av alle bloggere der ute til å nå starte min egen blogg =)
Som det står i "om meg" feltet er jeg student ved UiO, og jeg gleder meg masse til å bli ferdig! Blitt litt skolelei i det siste...

Jeg bor i oslo sammen med min kjære samboer, Andreas. Jeg ELSKER kjoler (noe jeg tipper nesten alle jenter gjør), og har opp i gjennom tidene fått meg et nokså stort kjolelager etter andres mening. Har ca NULL peiling på avanserte tekniske saker og ting.



Er så heldig at jeg nettopp er ferdig med svineflu som jeg kaller det, og takk gud for det! Hadde så utrolig vondt i hele kroppen, ja til og med fingertuppene og tærne, og ikke minst halsen; var så ille at jeg mistet stemmen til tider og hadde kjempeproblemer med hosting og svelg. Min fantastiske samboer fortjener en stor takk for at han holdt ut sytingen min i denne tiden :p Kan ikke ha vært lett hehe =)

Så nå er det lesing som står for døren; EKSAMEN 1. desember! Iik!

I morgen skal jeg lit til byen med mi søster og kose meg, og deretter å se etter kjole til jul/nyttår/bursdager o.l. Agape blir vel første stopp!


Sett litt på nettsiden til Agape, og synes disse tre var litt fine. Hvilken så best ut? Hmm...får prøve i morgen...kanskje jeg finner noe HELT annet i butikken :p


Japp....det var vel nok om meg og mitt i mitt første innlegg =)

Klem <3

2 kommentarer:

  1. Lykke til med kjoleshoppingen sjønna mi <3

    SvarSlett
  2. Fant du kjole? Legg inn bilde da :-) Kos at jeg fikk overtalt deg til å blogge :-p Hi hi hi

    SvarSlett